2e zit-regeling

2de semestervak op 9 studiepunten
Forumregels
Misschien werd je vraag al vorig jaar gesteld? Gebruik dus eerst de zoekoptie!

Er zijn formularia/samenvattingen aanwezig op de volgende link: viewtopic.php?f=19&t=93
Laurens
IRW-FAN!
IRW-FAN!
Contacteer:

2e zit-regeling

Berichtdoor Laurens » 09 jun 2009, 11:01

Dankzij een misrekening in mijn blokschema *kuch*, zal ik een stuk van fysica moeten laten vallen.
Ik wilde wat opzoeken over hoe de 2e zit verloopt van fysica, maar ik vond er geen info over (noch in de handleiding, noch in de opleidingsfiche). Nu vroeg ik mij af of er wel een 2e zit van fysica is (waarschijnlijk wel, maar je kan nooit zeker genoeg zijn) en of die veel moeilijker is?
frank.vanbever
IRW Moderator
IRW Moderator

Re: 2e zit-regeling

Berichtdoor frank.vanbever » 09 jun 2009, 17:29

zowiezo zal er wel 2e zit zijn, en ik denk ni da ze die expliciet moeilijker of makkelijker gaan maken
Minnebo
IRW-FAN!
IRW-FAN!

Berichtdoor Minnebo » 09 jun 2009, 18:21

@ laurens, er is wel degelijk een tweede zit, doch moet ik u infromeren van het feit dat mondelijk examen goed te doen is, je krijgt namelijk je hoofdvraag samen met 10 min voorbereidingstijd. Tijdens die 10 mag je alles gebruiken wat je maar wilt van paperassen (lees: handleiding, eigen nota's, DE OPGELOSTE HOOFDVRAGE!!!, zodus die hoofdvraag valt goed te doen en die bijvragen zijn zeer algemeen... Ik zou toch proberen voor dat mondeling, want ik dacht als je daarop door was dat je daar dan wel vrijstelling voor tweede zit voor kreeg.

en lo
R. Willem schreef:Nobody's perfect
;) no stress
Afbeelding
It's ok, I'm a ninja.
aomlives
IRW Moderator
IRW Moderator

Berichtdoor aomlives » 09 jun 2009, 18:42

Jep, ge kunt een vrijstelling halen op zowel oefeningen als theorie. Het examen in 2e zit is niet moeilijker of gemakkelijker. Verder kan ik nog opmerken dat als ge op de vraag waarover Irina u ondervraagt faalt, ge die hoogstwaarschijnlijk terug van haar zult krijgen in 2e zit.
Linux is like a wigwam. No Windows, no Gates and Apache inside.
lordvy
Regelmatig forumgebruiker
Regelmatig forumgebruiker

Berichtdoor lordvy » 09 jun 2009, 19:18

ma guy, ze is kei lief en ze helpt u keiveel ;) gewoon bij berekeningen zien da als ge stokes of ostrogradsky toepast ge da derbij zet. bij kultuur geeft ze u gewoon 2 begrippen en ge schrijft wa ge weet en de rest helpt ze u.
Minnebo
IRW-FAN!
IRW-FAN!

Berichtdoor Minnebo » 09 jun 2009, 19:30

mja ik kan alleen maar bevestigen dat die kultuurvragen idd vrij chill zijn en zelfs bij de hoofdvraag vroeg ze bij mij nog vanallerlei randvragen erbij, maar is idd wel chill, ze helpt u van tijd mee u redenering opbouwen enzo...
Wat ik wel grappig vond (ik maak namelijk altijd fouten als ik dimensies uit mijne kop zo on the spot moet doen) is dat als ik zo eens een dimensie verkeerd geantwoord had alé ma gewoon een s^-1 ipv gewoon s ergens bij, maarja dat was door de stress on the spot dat ze dan ze heel serieus zegt: WATBLIEFT, of zo heel gechoqueerd: PARDON :D
Afbeelding
It's ok, I'm a ninja.
Laurens
IRW-FAN!
IRW-FAN!
Contacteer:

Berichtdoor Laurens » 10 jun 2009, 12:57

Ah, als ik het goed begrijp, zijn de vrijstellingen van theorie en oefn. apart? Oke, goed om te weten, want het examen van vandaag, was een klein faal-ageke :D :oops:

Terug naar “Fysica”