Kom je voorstellen!

Praat over alles en niets. Vergeet een beetje je studies!
Aushim
Master in de forumwetenschappen
Contacteer:

Kom je voorstellen!

Berichtdoor Aushim » 25 nov 2007, 20:51

Hallo beste gebruikers!

Kom je hier voorstellen zodat we weten wie je bent!

Ik ben Aushim Koumar en ik zit in groep C...

Wat kan ik nog vertellen?

Ik speel zeer graag basket en ik help graag mensen als ik het kan. Ik hoop dat ik dit jaar erdoor zal zijn, want ik zou zeer graag studies van burgelijk ingenieur volgen en uiteindelijk een ingenieur worden, omdat ik toegepaste wetenschap echt tof vindt. Daarnaast ben ik toch slecht in talen en humane wetenschappen, dus heb ik toch niets anders.

Allé, nu is het jouw beurt!
drini
Regelmatig forumgebruiker
Contacteer:

Ik kom mij voorstellen!

Berichtdoor drini » 25 dec 2007, 11:55

Dag iedereen, ik hoop dat ik hiermee de trend die Aushim wou starten verderzet. :D

Ik ben Drini, zoals mijn username het laat veronderstellen en ik zit ook in groep C.

Ik luister (graag) naar blues en jazz, eigenlijk naar bijna niets anders en speel ook klassieke gitaar, alhoewel ik nu met de ingenieurstudies veel minder tijd heb als vroeger, en als ik soms mijn gitaar uit haar hoes haal, is het om een beetje te improviseren (blues dan meestal), dat kalmeert heel wat : als je aan het stressen bent, relax je, maar als je al down bent, is dat geen goeie pep-up :)

Ik doe ook Kung-Fu sinds ik ongeveer vijf jaar en half ben, dus ... ben ik heel vredelievend en los ik problemen liever op met woorden dan met spraakwoordelijke of fysieke vuisten, maar als het echt niet anders kan, kan ik natuurlijk problemen gemakkelijk op een fysieke wijze oplossen :P

Eens het een beetje warmer wordt, begin ik weer te skateboarden, en dan ga ik met een paar vrienden menige spots in Brussel (onwillig natuurlijk) vernielen en mijn knieën en rug moeten er ook aan geloven, maar ja, in dit leven is bijna niets niet ongezond, dus als je je daar iets van moet aantrekken, dan blijf je gewoon altijd thuis, maar dat is dan ook weer ongezond en kom je terecht in een impasse, hé...

En sinds vorig jaar ben ik gepassionneerd geraakt door basketbal, hoewel ik er vrijwel niets van bak, maar het is zo'n goeie, leuke en gezonde sport, dus ja...

Mijn andere interesses zijn natuurlijk meisjes en ingenieurs-interesses :P

Voilà, en nu is het echt aan jullie !
This reminds me of an ancient Chinese saying that goes :
"Something, something, something, crazy girlfriend. Something, something, drink lots of beer."
roxane

Re: Kom je voorstellen!

Berichtdoor roxane » 04 jan 2008, 19:53

Dan zal ik maar die trend die geen trend is geworden verder zetten

Ik ben dus Roxane, ook uit groep C en woon in Sint-Pieters-Woluwe
ik zit al een paar jaar bij de scouts Mooibos-Lievens en sta nu in mijn tweede jaar leiding bij de kapoenen (5-7 jaar), daarnaast help ik af en toe ook bij het district (Brussel) of op gouwactiviteiten (Webra), da zijn de verschillende scoutsgroepen samen van respectievelijk Brussel en West-Brabant (met Bxl)
Verder ga ik ook regelmatig naar het jeugdhuis den Alleman in Oudergem
ksta ook al voor het 3de jaar fzo in de zomer op Speelplein Populieren, en af en toe in het Jubelpark museum om ateliers te geven aan kindjes.
en kheb 3 jaar op school gezeten in Mabo, in het midden van brussel stad, dus daar ben ik ook wel vrij graag.
en euhm... kheb 8 jaar dwarsfluit gevolgd met Wim die hier af en toe ook is int forum passeert maar ben er nu mee gestopt want leven werd een beetje te druk, en was dwarslfluit ook beetje beu
En als ge u afvraagt waar ik zit als ik is ni naar de les kom.. dan is da omdat ik op trein terug uit Kortrijk ben, waar mijn vriend zo slim is geweest op kot te gaan. en willen of niet, hij is het die het meeste tijd "in beslag" neemt (jaja morgane, wees content ;-)

en burgi? ja kweeni ik vind wetenschappen veel toffer als taal of filosofie of vakken die ge vanbuiten moet leren, en kwou wel is een uitdaging hebben
roxane

Berichtdoor roxane » 23 jan 2008, 14:02

he, msicaron en kwalle en al de andere waarvan ik mij elke keer afvraag wie gelle in godsnaam zijt.
laat is iets wete? ;)
msicaron
Heeft dit forum graag
Heeft dit forum graag
Contacteer:

Berichtdoor msicaron » 23 jan 2008, 15:13

ik vind misterieus zijn nu eenmaal leuk... :D

kzal al een tipje vand e sluier oplichten.. :
- ik zit in groep A en ben nen dubbele meter zoals ze soms zeggen..
- Msicaron staat trouwens voor No racism voor diegene die het nog niet gezien hadden.. is een oude nickname van toen ik nog spellekes speelde;)

mss kom je daarmee al wa verder:p
"I reject your reality and substitute my own!"
(Adam Savage Mythbusters)

http://dsc.discovery.com/fansites/mythbusters/mythbusters.html
Aushim
Contacteer:

Berichtdoor Aushim » 23 jan 2008, 16:00

En dankzij jouw email weten we wie je bent :P
roxane

Berichtdoor roxane » 23 jan 2008, 16:26

e-mail? zijn email is niet zichtbaar voor ons hoor...
maar natuurlijk, als ge de oppermachtige forumbeheerder zijt...
kwalle
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!
Contacteer:

Berichtdoor kwalle » 23 jan 2008, 22:10

Bon, omdat er nu speciaal naar mijn identiteid gevraagd is, zal ik mij dan wel moeten ontmaskeren.

Ik ben Pascal, bisser van groep D, mijn nickname heb ik te danken aan Louka (2d jaar ingenieur)ging van pascal-->paskwal-->kwal-->kwalle/scalle.
Ik woon in Overijse( eigenlijk Jesus-ik), dat is dus op een klein kwartiertje van de VUB, en ik zit dus niet op kot.

ik luister nu een beetje naar alle genres ( behalve classiek en "urban" ), de favorieten zijn jump/techno/trance/electonic/rock

als sport speel ik voorlopig alleen maar voedbal(al 7j ), maar ik heb er een heleboel gedaan: turnen(5j), zwemmen(1), trampolin(1) muurklimmen(2),
tennis(5), zaalvoedbal(3) en natuurlijk: Skieën(vanaf dat ik 3j ben) en snowboard(vanaf 10 j ) ja in de familie zijn we skiefanaten :D(in het lagere en middelbaar gingen we 5 weken per jaar, behalve in het 5d en 6d leerjaar daar ben ik 6 weken geweest want we zijn nog met school aan skieën :D )

voor de rest, tja, uitgaan, drinken en rondhange met vrienden, etc...well, the usual stuff no? ;)
Laurent
Beginnend forumgebruiker
Beginnend forumgebruiker

Berichtdoor Laurent » 25 jan 2008, 14:26

Allé, dat zal dan ook is gebeuren hé...

Ik ben dus Laurent (de meesten kennen mij al) en soms een beetje raar (niet dat dat iets uitmaakt, ma bon).
Om iets over mijzelf te zeggen...
Ik ben een treinliefhebber en verzamel vooral Märklin-modellen. Op mijn website vind ge een paar mooie foto's van hoe de tafel er ongeveer uitziet.
Ik fiets is graag (maar niet altijd) en heel af en toe speel ik is piano. Piano leerde ik in de academie van Halle en ben er vorig jaar afgestudeerd.
Voor de rest luister ik een beetje naar van alles...

En voila, dit was een heel kort verhaaltje over mij...
Morgane *TaeKwonDo*
Contacteer:

Berichtdoor Morgane *TaeKwonDo* » 15 mar 2008, 21:12

Zal me toch ook eens voorstellen, voor diegenen die me nog NIET kennen.
En om Shauhsim een pleziertje te doen, ... "my Nr°2" ! ;)

Duuuuus.... mijn voornaam is Morgane, achternaam Draps. Ben geboren op 16/12/1988, DON'T EVER FORGET THIS DATE :!:
K zit dus in 't 1e BA Ingenieurswetenschappen... voor diegenen die het nog niet wisten... :)
Na het studeren komt het sporten, WOUHOU, in mijn geval... TAEKWONDO (voor diegenen die het nog niet wisten ... hihihi!! :P ).
TaeKwonDo heeft een grote plaats in mijn leven, ik beoefen het siends ik 6 jaar ben. En train 2 à 3 keer per week, en geef soms les (als de studies het mij toelaten) aan de kleine kindjes, echt té schattig die kleintjes!
Buiten TaeKwonDo heb ik, als grote sportief, nattuurlijk ook andere sporten beoefend, zoals muurklimen, atletiek, inlineskate (nog altijd trouwens), ...
Buiten sport en studies heb ik natuurlijk ook vrienden... jaja, geloof het of niet! Maar voornamelijk jongens, hoe zou dat komen :P

Over mijn toekomst... ik heb onlangs ondervonden dat .... Ingenieur te veel voor me was (of moet k zeggen te moeilijk). Ik zou later graag iets doen in de luchtvaart of in de météorologie... wat juist weet ik nog niet... we'll see.

Ik weet niet echt wat ik er nog moet aan toevoegen, als jullie vragen hebben of gewoonweg curieus zijn, wees dan niet verlegen, vraag maar!
"Même si les apparences sont trompeuses, je ne mords pas."

De groetjeeeeeeeeeeuhs...

Morgane :geek:

Btw: Tom ge zijt echt té goe :P wa da gij hier allemaal zegt, hihi... moest toch effe lache! :D

Terug naar “Discussies”