B- uitvoeringsaspecten van bouwprojecten

Tom
Doctor in de forumwetenschappen
Doctor in de forumwetenschappen

B- uitvoeringsaspecten van bouwprojecten

Berichtdoor Tom » 14 jun 2011, 13:06

Dus het deel over de brug: hij kijkt naar je blad, begint te lachen, als hij gedaan heeft met lachen kijkt hij naar het tweede blad en dan begint hij opnieuw te lachen. (zo ging het toch bij mij :p )
Dan volgt er een lijst met dingen die je verkeerd hebt gedaan, en dan discussieer je er een beetje over met hem, in de hoop je brug toch nog wat goed te praten

Voor de werf: hij raakt je verslag kwijt, zoekt 20 minuten erachter, vind het uiteindelijk niet, en gelukkig is hij dan te beschaamd om nog veel vragen te stellen
Hij vroeg wat de link was tussen de bouwheer en aannemer (zusterbedrijven)
Dan beetje van welke technieken er zijn gebruikt voor de muren, en of er iets speciaal was aan het gebouw
Ik zei groen dak erop, en hij begon dan over welke isolatie er in het appartement werd gebruikt.
jorben
Op weg naar biggest IRW-fan!
Op weg naar biggest IRW-fan!

Re: B- uitvoeringsaspecten van bouwprojecten

Berichtdoor jorben » 14 jun 2011, 19:04

Bij mij zei hij dat mijn wegdek nogal simplistisch was. Voor de rest lachte hij mij uit omdat de kwaliteit(resolutie) van de 3D afbeelding slecht was.

Over het verslag: wie is de project manager, hoofdaannemer, problemen op de werf en wat is er speciaal aan een shopping center (dat de winkels zelf aannemers inhuren die de winkel inrichten; deze lopen in de weg van de andere aannemers)

Hij was is een grappige bui: 2 mopjes gemaakt :p

Terug naar “3de Bachelor in Ingenieurswetenschappen”