Nota's WPO Lineaire algebra

1ste semestervak op 6 studiepunten
Forumregels
Misschien werd je vraag al vorig jaar gesteld? Gebruik dus eerst de zoekoptie!

Er zijn formularia/samenvattingen aanwezig op de volgende link: viewtopic.php?f=19&t=93
Svenson
Nieuw lid
Nieuw lid

Nota's WPO Lineaire algebra

Berichtdoor Svenson » 27 dec 2009, 12:10

Ik volg een aangepast programma om na industrieel ingenieur nu burgerlijk ingenieur te worden. Vanwege een zeer druk programma was het voor mij niet mogelijk gedurende de laatste weken van dit semester de oefeningen sessies lineaire algebra te volgen. Een medestudent zou zijn oude nota's geven maar blijkt deze nu niet meer te vinden. Is er iemand wiens nota's ik zou mogen kopiëren ?

Alvast bedankt
el_kinay
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!

Re: Nota's WPO Lineaire algebra

Berichtdoor el_kinay » 02 jan 2010, 14:35

Bon, daar hier geen antwoord komt en die mens toch graag zou slagen op zijn examens, gaan we de vraag anders stellen.

Wie van de eerstejaars burgie (of hogerejaars die die oplossingen nog liggen heeft) zit op kot, en wanneer mag svenson eens langskomen om die oefeningen te kopiëren?

Dit duurt hoop en al 30min, dus veel ga je niet missen, en het levert je minstens een paar pinten op.

(ik ben die medestudent die zijn oude nota's kwijt is btw, het was ook al weer 4 jaar geleden natuurlijk)
che rova so'o io, nde jagua vare'a
nismets
Beginnend forumgebruiker
Beginnend forumgebruiker

Berichtdoor nismets » 02 jan 2010, 20:40

ik zit niet op kot,maar volgende week donderdag ga ik in de voormiddag wel even naar de vub voor permanentie wiskunde om nog een paar vraagjes te stellen,ik wil mijn notas wel meenemen en ondertussen kan je ze gaan kopieren.
Svenson
Nieuw lid
Nieuw lid

Berichtdoor Svenson » 07 jan 2010, 09:43

Allemaal enorm bedankt, maar ik ben ondertussen al langs een andere weg aan de nota's geraakt. Toch bedankt voor de moeite.

Terug naar “Lineaire Algebra”