Het Olympische Spelen Topic

Tom
Doctor in de forumwetenschappen

Re: Het Olympische Spelen Topic

Berichtdoor Tom » 09 aug 2012, 17:26

haha zalig

De eneco tour is begonnen, dus ik kijk nu vooral daarnaar

Maar ik zap af en toe eens naar de OS, om te zien of er iets boeiend op tv is

Eigenlijk is bmx toch wel een stomme sport...
Cool om naar te kijken, maar ik vind het precies niet echt iets voor OS
Tom

Berichtdoor Tom » 10 aug 2012, 11:21

Als je de uitvluchten van de atleten hoort, gaan we op de olympische spelen in rio in 2016 minstens 10 gouden medailles halen
Dat voorspelt...
Tom V
Master in de forumwetenschappen
Contacteer:

Berichtdoor Tom V » 10 aug 2012, 22:29

4x400 ook geen succes. Nu hopen op een verrassing van Tia, anders zal het bij 3 medailles blijven...
Dit bericht kreeg een Chuck Norris quality label:

Afbeelding
Tom

Berichtdoor Tom » 10 aug 2012, 22:43

Ik denk niet dat Tia een medaille zal halen, het zou wel een verrassing zijn denk ik

Ik weet niet, mss dat op de slotceremonie blijkt dat ze nog een paar dingen vergeten waren(een troostprijs ofzo), anders zal het bij 3 blijven
Tom V
Contacteer:

Berichtdoor Tom V » 11 aug 2012, 12:13

Tom schreef:Ik denk niet dat Tia een medaille zal halen, het zou wel een verrassing zijn denk ik

Ik weet niet, mss dat op de slotceremonie blijkt dat ze nog een paar dingen vergeten waren(een troostprijs ofzo), anders zal het bij 3 blijven

Het hoogspringen is een loterij. Tia heeft een kans, maar het is een kleine. Fingers crossed dat het geluk aan onze zijde is. Als ik iemand een medaille gun, dan is het Tia wel.

Afbeelding
Tom

Berichtdoor Tom » 11 aug 2012, 12:20

net niet
Als er 1 belg is die ik geen medaille gun is het Tia

Ze onderbreekt haar training in Frankrijk gewoon om met de vlag te komen zwaaien op de openingsceremonie, waarna ze terug gaat naar Frankrijk

Hoe onprofessioneel ben je dan bezig... zo een reis kost energie, als je een serieuze atleet bent doe je dat niet
Ofwel blijf je dan in Londen trainen (ze zullen daar wel ergens een stok hebben zeker) ofwel kom je niet af voor de openingsceremonie
Tom V
Contacteer:

Berichtdoor Tom V » 11 aug 2012, 12:32

Tom schreef:net niet
Als er 1 belg is die ik geen medaille gun is het Tia

Ze onderbreekt haar training in Frankrijk gewoon om met de vlag te komen zwaaien op de openingsceremonie, waarna ze terug gaat naar Frankrijk

Hoe onprofessioneel ben je dan bezig... zo een reis kost energie, als je een serieuze atleet bent doe je dat niet
Ofwel blijf je dan in Londen trainen (ze zullen daar wel ergens een stok hebben zeker) ofwel kom je niet af voor de openingsceremonie

Ok, dat had ze inderdaad niet moeten doen. Maar ik apprecieer atleten die er staan op de momenten dat ze er moeten staan, en dat is exact waar Tia goed in is. Vier jaar geleden was Hellebaut uiteindelijk maar een medaillekandidaat, maar ze kaapte wel de gouden plak weg. Toen ze haar comeback aankondigde geloofde ik nooit dat ze een medaille zou kunnen halen op de Spelen, maar gezien haar resultaten (en eigenlijk vooral de slechte en onregelmatige resultaten van haar concurrentes) moet je zeggen dat die medaille een reële mogelijkheid is. Ook al strandt ze vanavond naast het podium, het feit dat ze ons hoop geeft op een medaille is al meer dan ik van haar verwacht had. Ik hoop gewoon dat ze voor de zoveelste keer onze verwachtingen overtreft en met de medaille thuiskomt.

Afbeelding
Tom

Berichtdoor Tom » 11 aug 2012, 12:58

En Tia is lelijk, wat meteen ook een reden is om haar de vlag niet te laten dragen
Het is dat er een vlag aanhing, anders zag je het verschil niet tussen Tia en de vlaggenstok...

Ik vraag me af wat Nys gaat doen, sowieso geen medaille, maar hij zal wel op niveau presteren volgens mij, top 5 lijkt me haalbaar met wat geluk
Of zich toch niet belachelijk maken, dat is al heel goed voor een Belgische sporter
Tom

Berichtdoor Tom » 11 aug 2012, 13:03

En wat is snelwandelen toch een corrupte sport...
Iedereen verliest regelmatig (constant eigenlijk) het contact met de grond(te zien op vertraagde videobeelden), maar vermits de jury niet op videobeelden afgaat, sluiten ze gewoon uit wie ze denken dat het wat teveel doet

Dus de jury kan gewoon ad random atleten uitsluiten, vermits iedereen de regels overtreed, moet je gewoon zien dat de jury je leuk vindt

Afvoeren die sport
ideglier
Prof in de forumwetenschappen
Prof in de forumwetenschappen

Berichtdoor ideglier » 11 aug 2012, 13:08

Tom schreef:En Tia is lelijk, wat meteen ook een reden is om haar de vlag niet te laten dragen
Het is dat er een vlag aanhing, anders zag je het verschil niet tussen Tia en de vlaggenstok...

uw alter ego Tom de Smedt van Gent denkt er anders over zeh...
I love the smell of petrol in the morning. Smells like ... SPEED!
Afbeelding

Terug naar “Flood-discussies”