Jouw droom auto

aomlives
IRW Moderator
IRW Moderator

Re: Jouw droom auto

Berichtdoor aomlives » 05 jul 2009, 15:14

Hoe kunt ge meer dan 1000 km rijden terwijl ge een vakantiejob doet...
Linux is like a wigwam. No Windows, no Gates and Apache inside.
Carl Friedrich Gauss
Prof in de forumwetenschappen

Berichtdoor Carl Friedrich Gauss » 09 jul 2009, 20:04

Miljaar zeg, ik kan geen vakantiejob gaan doen want het bedrijf waar ik normaal ging heeft last van de crisis.
En 1000 km rijden zonder enige bestemming is echt niet moeilijk ze:
Ik rij tot bij ne kameraad (jordy), die stapt in, we praten over oto's en rijden willekeurig rond in de hoop dat we ne johny tegen komen om tegen te racen.
Nu gaan ze allemaal zeggen, maar Gauss, ge rijdt met nen 2pk, hoe kunt gij nu ooit racen tegen ne johny. Wel heel simpel, op een recht stuk maakt den 2pk geen schijn van kans. Maar als we in een stuk zitten met veel bochten, hahahahaha, ben ik way faster!!
What you see today is nothing compared with what you will see tomorrow (Emil Jellinek)
You always have to try to be the best, but never feel you are the best (J.M.Fangio)
Afbeelding
Carl Friedrich Gauss

Berichtdoor Carl Friedrich Gauss » 09 jul 2009, 20:05

En ik kan met den 2pk tegen 85km/h over ne plateau rijden, terwijl dat al die Johny's met hun sneeuwschup (verlaagde bumper) aan hune oto daar met moeite tegen 10km/h over kunnen!
What you see today is nothing compared with what you will see tomorrow (Emil Jellinek)
You always have to try to be the best, but never feel you are the best (J.M.Fangio)
Afbeelding
Bob
Regelmatig forumgebruiker

Berichtdoor Bob » 10 jul 2009, 14:01

Ben eerder voor moto's, met een R6 wil ik bvb nog wel eens rijden (nu is het een Honda CB600F)

Afbeelding
Carl Friedrich Gauss

Berichtdoor Carl Friedrich Gauss » 11 jul 2009, 18:07

Ik moet toegeven dat ik moto's ook wel gaaf vind, maar ik zal er zelf nooit op kruipen.
Wat verkies je uit volgende lijst?
Hayabusa, 600CBR, Fireblade, 750 NR of toch liever een Ducati of Yamaha?

Ik ben bezig met mijne LED toerenteller ineen te steken voor op mijne 2pk.
Maar ik ga er wel voor zorgen dat ik de display er van af kan nemen, anders valt dat op de keuring onder tuning.
Afbeelding
Bob

Berichtdoor Bob » 12 jul 2009, 13:14

Carl Friedrich Gauss schreef:Ik moet toegeven dat ik moto's ook wel gaaf vind, maar ik zal er zelf nooit op kruipen.
Wat verkies je uit volgende lijst?
Hayabusa, 600CBR, Fireblade, 750 NR of toch liever een Ducati of Yamaha?

Ik ben bezig met mijne LED toerenteller ineen te steken voor op mijne 2pk.
Maar ik ga er wel voor zorgen dat ik de display er van af kan nemen, anders valt dat op de keuring onder tuning.

Hayabusa is voor als ik 50 ben. (lomp ding)
600CBR zie ik wel zitten
Fireblade is nogal hevig, maar mssn ooit ...
750NR ken ik niet
van Ducati moet ik niet hebben
en een Yamaha R6 is een goeie concurrent voor de CBR

'k zou het dus niet weten, heb op nog geen enkele van bovenstaande moto's gereden :)
Carl Friedrich Gauss

Berichtdoor Carl Friedrich Gauss » 12 jul 2009, 17:50

Allé, dat ge de 750 NR van honda niet kent!
ik geef toe dat ik er zelf nog nooit een heb zien rijden maar het is echt gave moto. Die heeft hovale zuigers, zodat de V4 motor minder breed is en dat de moto niet zo breed en lomp uitvalt als bijvoorbeeld ne hayabusa.

Afbeelding

Afbeelding

By the way, ik heb eens ne foto van mijne kilometric gemaakt en op youtube gesmeten.
http://www.youtube.com/watch?v=N9KUf7FJKVI
Afbeelding
Carl Friedrich Gauss

Berichtdoor Carl Friedrich Gauss » 18 jul 2009, 12:51

man, ik heb een paar dagen geleden ne mercedes 55sl AMG zien rijden, wat een geluid en wat nen oto!
Afbeelding
yoni

Berichtdoor yoni » 23 jul 2009, 12:44

Carl Friedrich Gauss schreef:Ik rij tot bij ne kameraad (jordy), die stapt in, we praten over oto's en rijden willekeurig rond in de hoop dat we ne johny tegen komen om tegen te racen.
Nu gaan ze allemaal zeggen, maar Gauss, ge rijdt met nen 2pk, hoe kunt gij nu ooit racen tegen ne johny. Wel heel simpel, op een recht stuk maakt den 2pk geen schijn van kans. Maar als we in een stuk zitten met veel bochten, hahahahaha, ben ik way faster!!

hilarisch :d nen straatracer met een tweepekaatje, nooit gedacht dat ooit tegen te komen
just do it!!
Carl Friedrich Gauss

Berichtdoor Carl Friedrich Gauss » 24 jul 2009, 20:44

Ik laat met mijnen 2pk de Jordy met zijne BMW 118 (122pk) en 17" velgen in ne scherpen bocht achter ze.
En het is trouwens onmogelijk om nen 2pk in nen bocht over de kop te krijgen.
Afbeelding

Terug naar “Flood-discussies”