Evaluatie examen

1ste semestervak op 3 studiepunten
Forumregels
Misschien werd je vraag al vorig jaar gesteld? Gebruik dus eerst de zoekoptie!

Er zijn formularia/samenvattingen aanwezig zijn op de volgende link: viewtopic.php?f=19&t=93
Lixen
Beginnend forumgebruiker
Beginnend forumgebruiker
Contacteer:

Re: Evaluatie examen

Berichtdoor Lixen » 02 nov 2008, 02:25

Aushim schreef:
Ilia schreef:En nog een vraagje: Welke formules uit appendix 4 moesten we niet van buiten kennen voor het examen ?

Daarop kan ik spijtig genoeg niet antwoorden, ik weet totaal niet meer welke formules niet gekend moesten zijn.
Maar weet echter dat normaal gezien, als hij formules vraagt in een oefening, hij eerst zal vragen de formules op te stellen, dus in feite moet je niets van buiten "blokken"...

Vanherzeele had gezegd dat uit appendix 4 alle formules van buiten te kennen zijn, behalve die voor regressieanalyse, maar die moet je zelf kunnen opstellen.
Roeben
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!

Berichtdoor Roeben » 03 nov 2008, 12:26

Aushim schreef:Tis mij toch gelukt om twee voorbeeldexamens online te zetten van M&E theorie der meetfouten.

Zie hier:
viewforum.php?f=28

----------------

Lixen schreef:En zijn de vragen op het examen enkel oefeningen uit appendix 1, of komen er ook theorievragen zoals de opgaven in appendix 1?

Neen, dat is niet waar.

De vragen kunnen opgaven en/of oefeningen zijn uit appendix 1.

Ilia schreef:En nog een vraagje: Welke formules uit appendix 4 moesten we niet van buiten kennen voor het examen ?

Daarop kan ik spijtig genoeg niet antwoorden, ik weet totaal niet meer welke formules niet gekend moesten zijn.
Maar weet echter dat normaal gezien, als hij formules vraagt in een oefening, hij eerst zal vragen de formules op te stellen, dus in feite moet je niets van buiten "blokken"...

Of net alles: de hele opstelling uitleggen tenzij hij uitdrukkelijk vraagt om dat niet te doen!
Ik noem dat van buiten blokken
Aushim
Master in de forumwetenschappen
Master in de forumwetenschappen
Contacteer:

Berichtdoor Aushim » 03 nov 2008, 16:44

Ik snap je redenering niet goed...

Een formule kunnen opstellen is volgens jou van buiten blokken? :roll:

Terug naar “Meten en experimenteren”