Ingenieurswetenschappen Computerwetenschappen

Nieuws over het forum
hss
Nieuw lid
Nieuw lid

Ingenieurswetenschappen Computerwetenschappen

Berichtdoor hss » 23 aug 2011, 00:46

Hey iedereen

Ik ben nieuw hier. Waar moet ik mijn vragen stellen ivm het schakeljaar en de master in de Ingenieurswetenschappen: Computerwetenschappen?

Ik heb rondgekeken int forum, maar kwam plaatsen tegen voor de meeste afstudeerrichtingen (architectuur, elektrotechniek, ...), maar niets over Computerwetenschappen, of vergis ik me?

Thanks!
hss
Tom
Doctor in de forumwetenschappen
Doctor in de forumwetenschappen

Re: Ingenieurswetenschappen Computerwetenschappen

Berichtdoor Tom » 23 aug 2011, 11:25

Eigenlijk mag je je vragen stellen waar je maar wilt(ik kan het nog altijd verplaatsen ^^), maar eerlijk gezegd ik denk niet dat hier veel mensen zijn die daar iets over kunnen vertellen
Studenten die een schakeljaar doen komen niet zo bijster veel voor, laat staan hier

Ik denk dat je beter geholpen wordt op de infodag of als je een mail stuurt(naar het secretariaat van IR of iets dergelijk)

Je mag altijd vragen natuurlijk ;)
wim
Master in de forumwetenschappen
Master in de forumwetenschappen

Berichtdoor wim » 23 aug 2011, 21:23

Maar hij mag toch ook proberen zijn vraag hier al te stellen, nietwaar? ;)

Vraag maar, jongen!
Afbeelding
- I only wear my sunglasses at night -
Beerend
IRW-FAN!
IRW-FAN!
Contacteer:

Berichtdoor Beerend » 25 aug 2011, 23:45

De link met de Computerwetenschappen en de ingenieursfaculteit is nogal vaag doordat de meeste studenten van die richting meteen beginnen in de Bachelor Computerwetenschappen bij de faculteit van Exacte Wetenschappen. De studenten op dit forum starten bijna allemaal in de Bachelor in de Ingenieurswetenschappen en er zijn er niet veel die doorstromen naar Computerwetenschappen, vandaar dat deze richting niet echt aanwezig is op dit forum.

Ik begin nu in september aan de 1e Master in de Computerwetenschappen, doorstromend vanuit de Bachelor Ingenieurswetenschappen. Als je concrete vragen hebt zal ik deze proberen te beantwoorden of je doorverwijzen naar de juiste mensen.

Terug naar “Nieuws”