HELP me students!!!!

LIV
Nieuw lid
Nieuw lid

HELP me students!!!!

Berichtdoor LIV » 07 jun 2015, 20:18

Allen, HELP me!! Ik doe mee aan een wedstrijd (boost your business) en kan een zeer mooie prijs winnen voor mijn start-up business.
Ik wil deze wedstrijd winnen en zo mijn business en start-up een extra boost geven. Vraag aub an IEDEREEN om te sms’en naar 8831: BOOST 1051 en het is GRATIS! Slechts 1 sms telt. Please help me! D E E L dit bericht en vraag aub aan al jullie vrienden en wie je kent om GRATIS te SMS’en. Zal jullie enig dankbaar zijn!
laat iedereen die je ook maar kent of ziet een GRATIS sms sturen en vraag of zij ook willen hun netwerk mobiliseren.
Ik moet zeker nog 1000 stemmen hebben om regionaal winnaar te worden en zeker nog 2000 om nationaal winnaar te worden.

Ik wil wel eens zien of studenten in deze het verschil kunnen maken. Trouwens: mijn start-up zal eind dit jaar ook een app op de markt brengen voor jullie: SOSjobs! So extra reason to help! [drinking25.gif]

Check http://www.largeinvision.be

en goede EXAMENS!!!
Bijlagen
Schermafdruk 2015-06-04 22.01.57.png
Schermafdruk 2015-06-04 22.01.57.png (606.82 KiB) 412 keer bekeken
globalet93

Berichtdoor globalet93 » 19 nov 2016, 03:41

ok
RichardEa
Bachelor in de forumwetenschappen
Bachelor in de forumwetenschappen
Contacteer:

matching jigs to your fish ordinary source of food

Berichtdoor RichardEa » 25 apr 2017, 13:18

Adidas La Trainer Weave Black
An essential suggestion to not forget with real-estate is the fact declines in the marketplace not simply in the past keep going longer, but additionally feel like a longer amount of time compared to the rehabilitation time period. This is significant to understand since you may not desire to be caught abruptly if the marketplace has evolved and also you are not able to promote.

Afbeelding

There are several small intrusive methods open to increase one's look. As an example, the drug, Botox, has been shown to will help alleviate and eliminate the signs of aging. One of many employs of Botox is always to take away wrinkles and lines such as frown facial lines. The normal expense for Botox treatment treatment method in america is around $500.00.
Adidas Schuhe Damen Nmd R1

Afbeelding

Terug naar “Vragen en regels”