Rechts in het ingenieursberoep

Bart Mus
IRW-FAN!
IRW-FAN!

Re: Rechts in het ingenieursberoep

Berichtdoor Bart Mus » 21 jun 2012, 18:30

yoachim schreef:
man man man, u uitleg klinkt bekakt, ma toch bedankt! ;)

Een beetje bekakt klinken kan ook geen kwaad bij de rechten ;)
"Sakujo!"
yoachim
Prof in de forumwetenschappen

Berichtdoor yoachim » 21 jun 2012, 18:31

Bart Mus schreef:
yoachim schreef:
man man man, u uitleg klinkt bekakt, ma toch bedankt! ;)

Een beetje bekakt klinken kan ook geen kwaad bij de rechten ;)

was my point indeed, succes/tot morgen!
Afbeelding
like a bouws
Afbeelding
Ur mom is so fat she doesn't need the internet, she's already world wide
Bart Mus
IRW-FAN!
IRW-FAN!

Berichtdoor Bart Mus » 21 jun 2012, 18:34

yoachim schreef:vraagje: bij begin van 2e les heb ik H-recht en E-recht staan, ma kweet dus nimeer wat betekent. handels en economisch-recht zou ik gokken, maar kzie niet goed in wat verschil dan is tussen de 2

Dat met H en E recht is het voorbeeldje dat hij gegeven heet over 2 boeken.
Bij het auteursrecht is het boek met handels- en economische recht verschillend van het boek handelrecht en economisch recht, terwijl bij een octrooi dit wel gedekt zou zijn vanuit het equivalentie principe/ de angora kat
"Sakujo!"
Bart Mus
IRW-FAN!
IRW-FAN!

Berichtdoor Bart Mus » 21 jun 2012, 18:40

Ruben schreef:
Ruben schreef:
yoachim schreef:
-procedure? bij mij staat dat die tempel samenvat wat de marktautoritrijders doen op de beurs, omdat die ni altijd volgens de regels beurzen (ofzo...)
- Bank-Verzekeringen en da staat daar omdat hij daar iets over gezegd heeft :ugeek:

-ja dus je hebt eerst het tempel verhaal met boekhouding als basis, controle over kwant en kwal aspecten als pilaar en dan groepsanalyse als topgedeelte. Daarna gaat hij naar procedure on/off site. Wat wordt hiermee bedoelt? Is dat niet gewoon de manier waarop de marktautritrijders een bedrijf gaan controleren? En wat is t verschil tussen on en off
-well obviously begrijp ik de opm niet, bank wilt opbrengst en verzekering veiligheid: Ja so what en waarom dan die " there is no free lunch " :p

valt hier nog iets te bikkelen?

Bij het tempeltje heb je 3 pijlers, Kwantiteit, Kwaliteit en Informatie
De on-site slaat op het feit dat je niet alle informatie kan bekomen als je niet ter plaatste bent, zoals bijvoorbeeld informatie die enkel rondgaat in de wandelgangen.

En verzekeringsmaatschappij zijn ook uit op winst hoor :)
"Sakujo!"
yoachim

Berichtdoor yoachim » 21 jun 2012, 18:58

Bart Mus schreef:
Ruben schreef:
Ruben schreef:
yoachim schreef:
-procedure? bij mij staat dat die tempel samenvat wat de marktautoritrijders doen op de beurs, omdat die ni altijd volgens de regels beurzen (ofzo...)
- Bank-Verzekeringen en da staat daar omdat hij daar iets over gezegd heeft :ugeek:

-ja dus je hebt eerst het tempel verhaal met boekhouding als basis, controle over kwant en kwal aspecten als pilaar en dan groepsanalyse als topgedeelte. Daarna gaat hij naar procedure on/off site. Wat wordt hiermee bedoelt? Is dat niet gewoon de manier waarop de marktautritrijders een bedrijf gaan controleren? En wat is t verschil tussen on en off
-well obviously begrijp ik de opm niet, bank wilt opbrengst en verzekering veiligheid: Ja so what en waarom dan die " there is no free lunch " :p

valt hier nog iets te bikkelen?

Bij het tempeltje heb je 3 pijlers, Kwantiteit, Kwaliteit en Informatie
De on-site slaat op het feit dat je niet alle informatie kan bekomen als je niet ter plaatste bent, zoals bijvoorbeeld informatie die enkel rondgaat in de wandelgangen.

En verzekeringsmaatschappij zijn ook uit op winst hoor :)

:)
staat bij mij nog iets bij van dat we etisch moeten ondernemen, levensles, gratis en voor niets (buiten als ge in common law zit, dan ist voor niets en gratis)
Afbeelding
like a bouws
Afbeelding
Ur mom is so fat she doesn't need the internet, she's already world wide
Ruben
Doctor in de forumwetenschappen
Doctor in de forumwetenschappen

Berichtdoor Ruben » 21 jun 2012, 19:47

yoachim schreef::)
staat bij mij nog iets bij van dat we etisch moeten ondernemen, levensles, gratis en voor niets (buiten als ge in common law zit, dan ist voor niets en gratisOfzo)
Ruben - Delivering awesomeness since 1989

Terug naar “Chemie en Materialen”