Kom je voorstellen!

Praat over alles en niets. Vergeet een beetje je studies!
Tom V
Master in de forumwetenschappen
Contacteer:

Re: Kom je voorstellen!

Berichtdoor Tom V » 16 mar 2008, 14:09

Morgane *TaeKwonDo* schreef:Buiten sport en studies heb ik natuurlijk ook vrienden... jaja, geloof het of niet! Maar voornamelijk jongens, hoe zou dat komen :P

Uitleg ;)

Morgane *TaeKwonDo* schreef:Btw: Tom ge zijt echt té goe :P wa da gij hier allemaal zegt, hihi... moest toch effe lache! :D

Wow, een complimentje van Morgane :oops: Ik voel mij geflatteerd! Gij zijt zelf ook wel grappig zenne, uw posts hier op het forum zijn gewoon hyperactief :D Eindelek een beetje leven!
(ik moest dit trouwens gewoon quoten, voor de verandering een keer iemand anders dan ikzelf die zegt da ik "goe" ben 8-) )
Dit bericht kreeg een Chuck Norris quality label:

Afbeelding
Morgane *TaeKwonDo*
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!
Contacteer:

Berichtdoor Morgane *TaeKwonDo* » 16 mar 2008, 21:41

Morgane *TaeKwonDo* schreef:
Buiten sport en studies heb ik natuurlijk ook vrienden... jaja, geloof het of niet! Maar voornamelijk jongens, hoe zou dat komen
Uitleg

Tja Tom, daar valt niet zo veel bij uit te leggen. Ik beoefen TaeKwonDo, d.i. een gevechtsport, voornamelijk beoefend door jongens. En (momenteel) studeer ik voor Ingenieur, zoals je het weet... :P , en volgens mij zijn er daar dan ook een hele boel jongens, allé, toch meer dan er meisjes zijn ;) . Wees maar gerust ik heb ook vriendINNen!! :D Maar ken toch meer jongens :D :D :D ... :P

Wow, een complimentje van Morgane Ik voel mij geflatteerd! Gij zijt zelf ook wel grappig zenne, uw posts hier op het forum zijn gewoon hyperactief Eindelek een beetje leven!
(ik moest dit trouwens gewoon quoten, voor de verandering een keer iemand anders dan ikzelf die zegt da ik "goe" ben )

Vindt gij mijn posts hyperactief... ik ben maar aan mijn 5de, hihi... :P
En ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben die zegt da ge "goed" zijt :P . T is wel waar da ge in de oefnsessies nooit zwijgt, maar... vind het best wel grappig, vooral da "HAAAAAAAA" (mja... zo kan men het zich niet zo goed voorstellen, hé, maar je weet wel wat ik bedoel, hoop ik toch).
Doe zo verder Tom!! :D

Groetjeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuhhs!!!! :geek:
Aushim
Contacteer:

Berichtdoor Aushim » 03 jun 2008, 20:33

Wie is eigenlijk Joerie? Joerie, wie bent u? Want uw site is comming soon, very soon...
Joerie
IRW Moderator
IRW Moderator

Berichtdoor Joerie » 10 jun 2008, 12:24

Ik ben....... Joerie Oo!!!! Surprise!

Mijn site staat er al op ze, ge moet via elvas gaan :p

Enige beschrijvingen van mij zijn zo relatief dat het vrij moeilijk is een absolute te geven...
Laat eens zien... Ik zou niet van treintjes en doe geen taekwondo (we lachten ze altijd uit toen ik kickboxen deed, tot vorig jaar. De mietjes :p)
Ik heb dit gedaan: Tennis in competitie, kickboxen / ook budokai-do als iemand dat kent, in competitie (zon 4 jaar lang, 9-15 uur per week getraind), hardlopen (enkel sprinten en langere afstanden, ertussen kan ik nie oO ) en, de meest favoriete hobby die ik nog gemiddeld enkele dagen per week beoefen: glasheffen.
In de zomer ga (of ging) ik meestal op vakantie naar avontuurlijkere oorden (soms ook met het leger), in tent, waar da ge ging klimmen, rapellen, ....). Trektochten door de bergen deed ik vooral vroeger, tussen 11-15 jaar, maar wegens een overlijden van de persoon waar ik altijd mee ging gebeurt dat niet meer... Langs de andere kant kan ik dan ook een heel luie strandligger zijn, aangezien ik aan de kust woon :p
Wat ik haat: pretentieuze en toch mooie trutten, de stem van de Rudi, Analyse, zageventen (zelfhaat :p), Snobs, lege biervaten en -glazen en een lege portefieulle. En fransen die proberen nederlands te praten (grapje Aushim :p)

Waarvan ik hou: van u! Ooooooooh..... (right...)
AdamCooman
The IRW God
The IRW God
Contacteer:

Berichtdoor AdamCooman » 14 jun 2008, 13:18

ah oei er is hier ook een "stel jezelf voor" topic. alle dan

Ik ben Adam, maar de meesten kennen mij als diene met zijn bros die altijd onder zijn voeten krijgt van de Rudi (en ik heb hem nogthans zo graag)

ik ben niet in een creatieve bui (analyse is moordend) dus ik zal Joerie zijn stijl eens stelen

Ik heb dit gedaan: Atletiek (1000 meter vooral), voetbal (verdediger en middenveld), turnen (tumbling, maar ik was geen groot talent), ik heb saxofoon gespeeld en ik heb jarenlang architectuur gevolgd in de tekenacademie. Op dit moment doe ik nog steeds aan floorball en volg ik harmonie op de muziekschool.
Ik ga meestal op reis met mijn ouders, en fiets ook met mijn vader naar de plaats waar we moeten zijn vorig jaar was dat schotland, het jaar daarvoor naar de ardeche. mijn favoriet land tot nu toe is Noorwegen en ik ben al 2 keer gaan kanovaren in Zweden.

Wat ik haat: Inez voor mechanica, regen als ik fiets, te lang haar (vandaar het kapsel eigenlijk)
Waar ik van hou: slapen, sporten, op mijn gemak zitten, friet met balletjes (lekker eten in het algemeen), sneeuw, films met steven seagal,... gewone dingen eigenlijk.

Levensmoto: ik heb geen moto maar mijn vader had er vroeger wel ene.
AdamCooman The IRW God
Als een link niet meer werkt, bezoek mijn site om het bestand te vinden
Afbeelding

Mooiste avatar: AdamCooman
Beste moderator: AdamCooman
Aushim
Contacteer:

Berichtdoor Aushim » 23 jan 2009, 00:14

Hey hey nieuw jaar is begonnen, 2009 en we zijn blij!

Maar al die nieuwe mensen op het forum, kom je je toch voorstellen!!!

1stejaars! Wie zijn jullie ? Wat doen jullie? Een foto ?

Come on!

Tweedejaars ook, Kevin bvb, ik weet niet wie gij zijt. Dus voorstellen allemaal!

[dancer]
kevin
Heeft dit forum graag
Heeft dit forum graag
Contacteer:

Berichtdoor kevin » 23 jan 2009, 20:01

moeilijk om zoiets te posten he :)

Ik ben dus Kevin, student 2de (-3de) Bachlor IST Werktuigkunde, geboren 15/04/87, dat betekent dus dat ik 21jaar ben
Ik heb geen 2de bachelor vakken in het 2de semester, dus je zult me wss niet meer zien :)
maar voor degene die toch zich af vroegen wie ik was: ik heb in beide groepen mee oefeningen gedaan (elek vssf A, complex mech B)

Meer persoonlijk heb ik 8jaar basket gespeeld, hou ik van moto's (en motorische voertuigen in het algemeen) en ben ik een antwerpenaar (of mechelaar afhankelijk van je voorkeur noord of zuid).

en om er toch een paar smilies in te smijten:
[ZD_HEL~113.GIF] [bs_ifurdthsurgay.gif]
Even though we all want to fly, we're being deceived by gravity.
Aushim
Contacteer:

Berichtdoor Aushim » 23 jan 2009, 22:14

Basket!!! Kei goed :) Ik ook!
[dancer]
You're the best (al kan ik niet meteen een gezich aan je naam plakken)
AdamCooman
The IRW God
The IRW God
Contacteer:

Berichtdoor AdamCooman » 23 jan 2009, 22:16

meestal helpt de site dan, maar ge hebt er geen?!
AdamCooman The IRW God
Als een link niet meer werkt, bezoek mijn site om het bestand te vinden
Afbeelding

Mooiste avatar: AdamCooman
Beste moderator: AdamCooman
Tom
Doctor in de forumwetenschappen
Doctor in de forumwetenschappen

Berichtdoor Tom » 25 jan 2009, 20:28

ok...
Ik dacht: ik wacht tot de rest van men jaar zich voorstelt, zodat ik niet als eerste moet, maar blijkbaar redeneert iedereen zo...

Ik ben Tom, zoals de nickname doet vermoeden
Ik heb de eer om in groep D te zitten, net zoals de actievere forumgenootjes Gill en minnebo
dit heeft als gevolg dat groep D de allerleukste groep is, maar ik wens hier echter niet over uit te wijden, want we zijn nu al de grootste groep, en vanherzeele wilt niet dat er nog meer mensen bij ons komen... (zij die hunkeren naar groep D, jammer)

Mijn allergrootste hobby is momenteel, 1 dag voor het examen, lineaire algebra
Ik interesseer me enorm hard in de studie van kwadrieken en isometrieën(hoewel ik er niet zo veel van snap van die laatste)

Maar net zoals enkele(ja, lees: enkele) proffen heb ik nog buiten dat andere hobbies Zoals computers, occasioneel programmeren in vb.net
Ik hou er tevens van om mensen hun leven te bestuderen op facebook :twisted: En als tegenprestatie deel ik via eerder genoemd medium tevens mijn leven :p

En ik schrijf dit enkel omdat ik anders lineaire algebra moet blokken..........

oh ja, dit is tevens mijn 50ste bericht op dit forum, dus voor het 50ste mocht het toch beetje serieus zijn he :)

Terug naar “Discussies”