[Opgelost] 9.3.3 Golfpakket met smalbandig spectrum

ideglier
Prof in de forumwetenschappen
Prof in de forumwetenschappen

Re: [Opgelost] 9.3.3 Golfpakket met smalbandig spectrum

Berichtdoor ideglier » 20 jun 2010, 15:23

ward schreef:Het is weer ene van Asse ze..

Ale, de moraalridder van de Nederlandse taal uit Zellik moe weeral zagen zeh. Ga terug naar uw achterbuurt waar criminaliteit en drugs de scepter zwaaien, want onder invloed kunt ge ook ni altijd de juiste knopjes vinden :D . Ik heb een excuus: misbruik door mods, waardoor mijn respect voor het forum soms dieptepuntn kent :D
I love the smell of petrol in the morning. Smells like ... SPEED!
Afbeelding
ward
Regelmatig forumgebruiker

Berichtdoor ward » 20 jun 2010, 15:51

Goed, ik ga het even over een andere boeg gooien:

- voor pagina 4 van de smith chart puntje drie, die oefeningen is dat gewoon die 0.5 gebruiken om de VSWR te vinden (die 120° is niet nodig ?). En in het tweede laatste puntje van diezelfde pagina, hoe wordt z'(load) dan juist berekend ? Gewoon z'(L) = (1+rho(L))/(1-rho(L)) waarbij rho(L) = 0.5*e^120° of hoe zit dat ?
- voor pagina 6: de laatste zin in het voorlaatste puntje: "dit heeft ondermeer tot gevolg dat een zuivere reactieve belasting altijd resulteert in een zuivere reactieve belasting" dat is toch gewoon twee keer hetzelfde zeggen ?
Eebraert

Berichtdoor Eebraert » 20 jun 2010, 16:51

ward schreef:Goed, ik ga het even over een andere boeg gooien:

- voor pagina 4 van de smith chart puntje drie, die oefeningen is dat gewoon die 0.5 gebruiken om de VSWR te vinden (die 120° is niet nodig ?). En in het tweede laatste puntje van diezelfde pagina, hoe wordt z'(load) dan juist berekend ? Gewoon z'(L) = (1+rho(L))/(1-rho(L)) waarbij rho(L) = 0.5*e^120° of hoe zit dat ?
- voor pagina 6: de laatste zin in het voorlaatste puntje: "dit heeft ondermeer tot gevolg dat een zuivere reactieve belasting altijd resulteert in een zuivere reactieve belasting" dat is toch gewoon twee keer hetzelfde zeggen ?

Misschien moet je hiervoor een andere topic maken ;)
*If you kill one man, you're a murderer
*If you kill 10, you're a mass-murderer
*If you kill 100, you're a psycho
*If you kill 1000, you're a hero

Terug naar “Elektromagnetisme”