8 koninginnen op een schaakbord

Jaarvak op 7 studiepunten
Forumregels
Misschien werd je vraag al vorig jaar gesteld? Gebruik dus eerst de zoekoptie!

Er zijn formularia/samenvattingen aanwezig op de volgende link: viewtopic.php?f=19&t=93
Ruben
Doctor in de forumwetenschappen
Doctor in de forumwetenschappen

Re: 8 koninginnen op een schaakbord

Berichtdoor Ruben » 20 jan 2011, 20:41

Tom V schreef:Het merendeel van die open vragen waren niet zo moeilijk, als ge goed kunt programmeren tenminste. Vooral het doorgeven van variabelen by value en bij variable (ik dacht toch dat het zo was) moet ge heel goed begrijpen.

Awel ja als je goed kan programmeren... Het enigste dat ik daarvan kende was zo hetgeen hij in de les toonde. Na het tweede semester had het inderdaad wel simpel geweest.
Ruben - Delivering awesomeness since 1989
Tom V
Master in de forumwetenschappen
Contacteer:

Berichtdoor Tom V » 20 jan 2011, 20:52

Ruben schreef:
Tom V schreef:Het merendeel van die open vragen waren niet zo moeilijk, als ge goed kunt programmeren tenminste. Vooral het doorgeven van variabelen by value en bij variable (ik dacht toch dat het zo was) moet ge heel goed begrijpen.

Awel ja als je goed kan programmeren... Het enigste dat ik daarvan kende was zo hetgeen hij in de les toonde. Na het tweede semester had het inderdaad wel simpel geweest.

Maar als ge het weet, kunt ge u er ook op voorbereiden. Waarschijnlijk heeft dat mij indertijd door dat examen geholpen, want bij die meerkeuzevragen durfde ik niet veel invullen :)

Goede tip nog: probeer een paar Modulaprogramma's op papier op te lossen, en laat ze dan eens uitvoeren door de computer. Zoals je wellicht al gemerkt hebt, vraagt hij bijna altijd zoiets op het examen.
Dit bericht kreeg een Chuck Norris quality label:

Afbeelding
Belle
heeft den knop voor het posten van berichten gevonden!

Berichtdoor Belle » 21 jan 2011, 11:05

Okéé nog een beetje een off-topic vraag:
'k heb gehoord dat een beetje nen décolleté hebben wel helpt bij Tibi... Is da waar? :P
Kwestie van de kansen vollop te benutten hé :P
AdamCooman
The IRW God
The IRW God
Contacteer:

Berichtdoor AdamCooman » 21 jan 2011, 11:08

op een schriftelijk examen moogt ge nog zo veel decolleté aan doen als ge wilt, het gaat niet veel helpen denk ik
of misschien, als ge het goed doet zorgt ge voor zó veel afleiding dat het algemene jaargemiddelde zakt, dat ze de punten moeten herschalen en dat ge daardoor er door geraakt, maar dan moet het wel al een goddelijke decolleté zijn
AdamCooman The IRW God
Als een link niet meer werkt, bezoek mijn site om het bestand te vinden
Afbeelding

Mooiste avatar: AdamCooman
Beste moderator: AdamCooman
Belle

Berichtdoor Belle » 21 jan 2011, 12:24

AdamCooman schreef:op een schriftelijk examen moogt ge nog zo veel decolleté aan doen als ge wilt, het gaat niet veel helpen denk ik
of misschien, als ge het goed doet zorgt ge voor zó veel afleiding dat het algemene jaargemiddelde zakt, dat ze de punten moeten herschalen en dat ge daardoor er door geraakt, maar dan moet het wel al een goddelijke decolleté zijn

Ah maar wij hebben mondelinge voortzetting van ons modula-2 programma dat we moeten schrijven hé ;)
zo goddelijk is hij helaas wel niet :p
Tom V
Contacteer:

Berichtdoor Tom V » 21 jan 2011, 20:36

Belle schreef:
AdamCooman schreef:op een schriftelijk examen moogt ge nog zo veel decolleté aan doen als ge wilt, het gaat niet veel helpen denk ik

Ah maar wij hebben mondelinge voortzetting van ons modula-2 programma dat we moeten schrijven hé ;)
zo goddelijk is hij helaas wel niet :p

Zo bescheiden ;)

Zelf heb ik nog nooit geprobeerd om met een diepe decolleté examen te doen, en ik weet ook niet of het in mijn geval echt zou helpen. Voor een aantal proffen kan ik wel vermoeden dat het zou helpen, van één prof heb ik het zelfs meermaals gehoord. Maar die geeft bij mijn weten geen les aan de architecten, dus daar hebt ge niks aan ;)

Anyway, het belangrijkste zullen sowieso de brains zijn en de moeite die ge erin steekt om alles te leren en te begrijpen. Het feit dat ge hier op het forum vragen stelt, is alleszins al het teken dat ge goed bezig zijt. Doe zo voort, en ge zult er wel geraken!
Dit bericht kreeg een Chuck Norris quality label:

Afbeelding

Terug naar “Informatica”